I finally found one that isn't lame
  • 1. If you’ve ever tried drugs or alcohol, what was your reason for first trying it? Drugs: boyfriend made me try. Alcohol: curiosity
  • 2. Do you think you could ever have an abortion if you unexpectedly turned up pregnant right this second? Yep.
  • 3. If you were far from home and needed to sleep for the night, would you choose to rent a crappy motel room for $60 or sleep in your car for free? Car. Forsure
  • 4. Is there a color shirt you’d NEVER wear? Neon colors
  • 5. Is there a situation where you caved into peer pressure and regretted it? Oh yeah, frequently actually.
  • 6. What is your favorite video game console? Why? Don't have one
  • 7. Do you like vanilla candles? no, I like apple candles
  • 8. Have you ever been in a relationship that was going great, and then suddenly something weird happened and you just KNEW it was going to be over soon? Fell out of love pretty immediately and knew it was doomed
  • 9. Would you ever bleach your hair platinum blonde? done did dat already
  • 10. What are your plans for tomorrow? Farmers market with my mommy
  • 11. What did you have for breakfast? nothing
  • 12. Have you had sex in 2014 yet? yeaahhh
  • 13. Who last slept in your bed besides you? sam
  • 14. What time did you wake up today? 11: 30
  • 15. How long until your next birthday? 7 months : (
  • 16. What was the last movie you watched? probably some standup special
  • 17. If you could see any musician live, front row, who would you choose? sam smith
  • 18. When did you last consume something that had peanut butter? like two days ago
  • 19. What’s the last song you heard? Ugk- diamonds and wood
  • 20. When you say you love someone, do you mean it? yeah
  • 21. Do you plan on sleeping in tomorrow? no.
  • 22. Do you still talk to any of your ex’s? sam is my best friend
  • 23. As of this minute, what is going through your mind? jordan
  • 24. Where’s the last place you went? sportsmans
  • 25. Have you held hands with anyone lately? cant remember
  • 26. Has anyone let you down recently? yup. big time.
  • 27. Does it bother you when people try to make you jealous? nah
  • 28. Whats the next movie you want to see in theaters? FIFTY SHADES OF GREY
  • 29. Do you have more than $50 in your room? yeah
  • 30. Are both of your blood parents still in your life? yup
  • 31. Were you tired when you woke up this morning? yup
  • 32. Who is probably talking a load of crap about you right now? who cares
  • 33. When was the last time you went apple picking? never? lol
  • 34. Do you sometimes wake up in the morning, lay in bed and think about life? yeah
  • 35. Are you happy fall is coming soon? yes!!
  • 36. Do you have drama in your life? yeah, stupid shit doe
208,186 notes

sherolcks:

dating me would involve:

  • bed all day
  • netflix
  • pizza
  • coffee
  • sexy time
  • kissing
  • tv shows

(Source: fanafo, via whiskey-and-winchesters)

179,961 notes

when I get my first puppy, I’m gonna get two pugs and their names will be Zip and Double Cup. 

0 notes

today one of my friends showed me screenshots on google of these two girls I went to high school and college with from their webcam porn websites and corresponding Twitter profiles. you girls are gonna go far! ;) 

here’s to you Valerie Joy and Sinclaire XO!

0 notes
realitytvgifs:

me
“That’s all right,” she says, and I have to wonder how many times she’s said that to the people in her life who screwed her over somehow. (via 1811181)

(Source: scuanias, via loveandpalmtrees)

79,193 notes

annoyed bc everyone sucks

0 notes